دیدنی ها مطالب آموزشی

انیمیشن‌های تبلیغاتی کوتاه؛ راهکار انتقال مفاهیم پیچیده

نویسنده: ویدیونگار

آیا انتقال مفاهیم پیچیده، دشوار هستند؟

بسیاری از اوقات با دیدن پیچیدگی‌های اطراف خودمان کلافه می‌شویم.. وقتی پای فنّاوری پیش می‌آید، کار سخت‌تر می‌شود. امروزه بسیاری از کسب‌وکارها پیچیده هستند و نمی‌توانند به خوبی در غالب متن‌های تبلیغاتی خود را به مخاطب معرفی کنند.

چگونه می‌توان مفاهیم پیچیده را به‌سادگی منتقل کرد؟

ویدیو و انیمیشن‌های تبلیغاتی کوتاه می‌توانند به شما کمک کنند. در ادامه نمونه‌هایی از بهترین انیمیشن‌های تبلیغاتی کوتاه که مفاهیم پیچیده را به مخاطب منتقل می‌کند را مشاهده می‌کنیم.

۱.استش (Stash) مفهوم مرکزی: ذخیره هوشمند

صرفه‌جویی آرزوی همه ما است اما سخت می‌توان خود را به این کار عادت دهیم. اپلیکیشن استش در مدیریت امور مالی به شما کمک می‌کند. ویدیو زیر انیمیشن تبلیغاتی این اپلیکیشن به زبان ساده و قابل فهم است. ابتدا معضل مطرح شده و سپس راه حل نمایش داده می‌شود.

video
play-sharp-fill

۲.استارت آپ ایماندرا (Imandra) مفهوم مرکزی: یکپارچگی زیبایی

ایماندرا یک استارت آپ در حوزه بازارهای مالی الکترونیکی است. شعار این استارت آپ انقلاب در امنیت، ثبات و شفافیت بازارهای جهانی مالی است. این استارت آپ به شما کمک می‌کند تا بتوانید با امنیت بیشتری در بازارهای مالی الکترونیکی فعالیت کنید. در انیمیشن تولیدی این شرکت به مشکلات فعالیت در بازارهای مالی الکترونیکی اشاره می‌شود و سپس ویژگی‌های ایماندرا معرفی می مشود.

video
play-sharp-fill

۳.اپلیکیشن آسانا (Asana) مفهوم مرکزی: زمان بندی

نرم‌افزار مدیریت پروژه آسانا با هدف مدیریت کل روند یک پروژه طراحی شده است. در این انیمیشن تبلیغاتی کوتاه به سادگی مشکلات مدیریت کردن یک پروژه اشاره شده و سپس به ویژگی‌های آسانا اشاره می‌شود که کار مدیریت پروژه را برای شما آسان می‌کند.

video
play-sharp-fill
 

انتقال مفاهیم سخت و پیچیده از طریق ویدیو مخاطبان بیشتری برای شما می‌آورد، اما شما برای این کار نیاز به یک سناریو خوب دارید و باید از قبل استراتژی خود را مشخص کنید. در ضمن هر ویدیو یا انیمیشنی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست نمی‌شود و باید بدانید که چگونه ویدیو خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید در غیر این صورت تمام زحمات شما به هدر می‌رود.

همهٔ این کارها تخصصی هستند اگر قصد دارید از طریق ویدیو مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی شناخته شوید، می‌توانید روی کمک ویدیو نگار حساب کنید.

سوال خود را درباره این مقاله بپرسید.