خانه » طراحی استراتژی ویدیو » طراحی چارچوب تولید ویدیو

طراحی چارچوب تولید ویدیو

یک بار برای همیشه برای ساده و مؤثر کردن فرایند تولید ویدیو، آشناسازی و سازگاری مخاطب با تولیدات شما و آگاهی بیشتر درباره برندتان، خلق هویت متمایز را جدی بگیرید.

استفاده از قواعد هویت‌سازی برای برند می‌تواند این اطمینان را به وجود آورد که پیام شما درباره برندتان در مسیر صحیح و مؤثر قرار گرفته است

هرچه جایگاه ویدیو در فرایند بازاریابی بهبود می‌یابد، رعایت دستورالعمل‌هایی که به خلق هویت متمایز برای کسب‌وکارها می‌انجامد ضروری‌تر است. مهم‌تر اینکه سبک و محتوای ویدیوهای شما باید با برندی که سال‌ها برای تأسیس و استقرار آن تلاش کردید هماهنگ باشد.
بدون استفاده از مجموعه‌ای از قواعد ممکن است شما هویت برندتان را مخدوش کنید و همین‌طور مشتریان خود را مبهوت سازید. همین‌طور همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی که به‌قدر کافی از شما نمی‌دانند می‌تواند منجر به تولیداتی شود که کاملاً با سایر فعالیت‌های شما در تعارض است.
رعایت مجموعه‌ای از قواعد می‌تواند این اطمینان را به وجود آورد که تولیدات ویدیویی شما بخشی درست و کارآمد از مجموعه محتوای ارتباطی شما با مشتری است. همچنین تعیین خلاقانه چارچوب‌ها می‌تواند هزینه تولید محتوا را کاهش دهد و شما را بر محتوای جذاب متمرکز کند به این صورت دیگر این نگرانی که شرکت‌های مشاور تبلیغاتی آگاهی و احساس نادرست از برند شما ایجاد کنند رفع خواهد شد.

نگرش و احساس پایدار از برند در ویدیوهای خود خلق کنید!

ویدیو یک شیوه قدرتمند و مؤثر برای باقی ماندن در فضای رقابت و درگیر کردن مخاطب با محتوا است. ولی به‌مانند سایر شیوه‌های تبلیغاتی باید متمرکز بر برند شما باشد.

مؤلفه‌های لازم برای تولید ویدیوهایی که هماهنگ با هویت برند شما هستند

بیایید با برخی از مؤلفه‌هایی که ما رعایت آن را ضروری می‌دانیم نگاهی بیندازیم:
• لحن ویدیو: برای مثال آیا همواره جدی باشیم یا گاهی از طنز نیز استفاده کنیم؟
• استفاده از زبان: چه لحن صدایی بهتر هویت شما را نمایان می‌سازد؟
• استفاده از رنگ: احتمالاً رنگ‌های مورد استفاده همانی است که الآن معرف برند شماست. اما استفاده از رنگ‌های جدید برای محصولات و خدمات جدید شما چطور است؟
• استفاده از المان‌های گرافیکی: آیا بهره‌گیری از سبک‌های کارتونی برای تبلیغ شما مناسب است؟
• استفاده از لوگو شما: چه زمانی لوگوی شما باید ظاهر شود و چقدر برجسته شود؟
• استفاده از موسیقی و آهنگ: چه نوع آهنگی برای کار شما مناسب است؟

می‌توان بر این موارد افزود. در فرایند اجرای هر پروژه ما مجموعه‌ای از این المان‌ها را با شما هماهنگ می‌کنیم که البته می‌تواند برای تولیدات ویدیویی بعدی شما نیز به‌مثابه قواعد ثابت مورد استفاده قرار گیرد.